Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.
Klachten, beschadingen of foute leveringen
Bij Toffe Kousen streven we ernaar om elke bestelling foutloos en zorgvuldig af te handelen. Toch zijn wij ook mensen en kan er soms iets misgaan. Ontvangt u een beschadigd product of is er sprake van een foutieve levering? Neem dan direct contact met ons op, zodat wij dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen!
We staan klaar om een passende oplossing te bieden. Mocht u echter niet tevreden zijn met de geboden oplossing, dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is er ook een optie voor consumenten in de EU om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vindt u via http://ec.europa.eu/odr.
Let op: Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht via dit EU-platform in te dienen. Ons team bij Toffe Kousen doet er alles aan om u een goede service te bieden, maar we vinden het vooral belangrijk dat u als klant altijd een oplossing krijgt die voor u werkt!
Waarom kiezen voor Toffe Kousen?
- Klantvriendelijke service en snelle oplossingen
- Kwaliteit en zorg voor onze producten
- Tevreden klanten zijn onze topprioriteit